Świetlik
Administrator
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław. Płeć: female
|
Wysłany: Śro 16:39, 31 Sty 2007 Temat postu: Regulamin. |
|
|
W regulaminie znalazły się poprawki dnia 19 kwietnia 2009r, z czym proszę się zapoznać.
1. Użytkownik powinien:
-zarejestrować się
-pisać i dodawać tematy PO zalogowaniu
-napisać o sobie wizytówkę w dziale „Jam jest”
-starać się być aktywnym uczestnikiem
-szanować zdanie innych forumowiczów
-starać się żyć w zgodzie i harmonii z resztą użytkowników
-pisać poprawie gramatycznie, ortograficznie oraz używać polskich znaków(dysleksja nie upoważnia do popełniania błędów!)
-sprawy prywatne z innymi użytkownikami załatwiać przez priv
-pilnować porządku na każdym forum, zachowując się zgodnie z regulaminem i pomagać w tym innym
-używać języka estetycznego, wzbraniać się przed emotikonami w tematach
2. Użytkownik NIE powinien:
-obrażać innych użytkowników
-zbytnio off-topować
-używać wulgaryzmów
-poniżać innych użytkowników
-przywłaszczać sobie cudzych prace
-spamować
-wdawać się w kłótnie
-używać tRaWy lub rzędu znaków interpunkcyjnych, by zwrócić uwagę na temat
-zmieniać swojej nazwy zbyt często, gdyż w pewnym momencie jest to już mylące
3. Użytkownik ma prawo:
-pisać o wszystkim, o czym chce
-używać dowolnego stylu, formy i gatunku literackiego
-tworzyć w każdym języku
-brać udział w konkursach
-zostać moderatorem danego forum, po wcześniejszej konsultacji z przedstawicielem administracji w celu wyznaczenia zadania do wykonania, poprzedzającego przejęcie moderacji danego forum
-pytać
-uzyskiwać odpowiedzi na swoje pytania
-okazywać swoje niezadowolenie
-zrezygnować z przynależności do forum
-wyrażać swoje opinie na temat prac użytkowników, jak i prac adminów i modów
-nie zgadzać się z decyzją administracji
-pomagać w ulepszaniu forum
4. Kary
*Za nie przestrzeganie regulaminu admin lub moderator ma prawo:
-upomnieć nieposłusznego forumowicza
-zbanować użytkownika sprawiającego problemy, które nie reagował na ostrzeżenia, bo wcześniejszym dokładnym podaniu powodu banicji.
-zablokować numer IP forumowicza tak, by ten nie mógł pisać i/lub oglądać zawartości forum
Zarejestrowani użytkownicy, którzy nie posiadają na swoim koncie ani jednego posta i nie logowali się dłużej niż 100dni będą automatycznie kasowani
W razie niejasności pytania proszę kierować do moderatorów lub administratorów. Pytania możecie zgłaszać na forum „regulamin” lub bezpośrednio (priv) do administracji.
Za powyższy regulamin, bardzo wyczerpujący i dokładny, serdecznie dziękujemy Agaci!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Świetlik dnia Nie 15:09, 19 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|